Reklamacje
W trosce o najwyższą jakość usług świadczonych przez MBS wdrożyliśmy regulamin rozpatrywania reklamacji.
Regulamin daje Ci pewność, że Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w sposób rzetelny, wnikliwy i bezzwłoczny, z zachowaniem obiektywizmu oraz z poszanowaniem prawa i dobrych obyczajów. Poniżej znajdziesz regulamin rozpatrywania reklamacji wraz z załącznikami oraz komunikat dotyczący pozasądowego rozstrzygania ewentualnych sporów. Reklamację możesz złożyć na różne sposoby – wybierz jeden, który najbardziej Ci odpowiada.

Jak możesz złożyć reklamację?
- Na piśmie:
- osobiście w siedzibie Banku lub jego placówce,
- przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138 i 650 z późn. zm.),
- wysyłając reklamację na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. poz. 2320), wpisany do bazy adresów elektronicznych, o której mowa w art. 25 tej ustawy.
- Ustnie:
- telefonicznie,
- osobiście na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 lub załącznik 2 do Regulaminu podczas wizyty w siedzibie banku lub jego placówce.
- W formie elektronicznej – reklamację należy wysłać na adres e-mail:
Pliki do pobrania
Regulamin rozpatrywania reklamacji w Mikołowskim Banku Spółdzielczym w Mikołowie
Komunikat
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2_karty
Załącznikr nr 3 RODO