Zmiana danych online
Zadbaj o swoje dane online
Zaktualizuj swoje dane — zyskaj bezpieczeństwo i pełny dostęp do naszych usług
Aktualne dane w banku – dlaczego to jest ważne?
Bez aktualnego dokumentu wkrótce stracisz możliwość:
- zarządzania finansami w aplikacji mobilnej i serwisie e-BankNet, np. zlecania przelewów lub sprawdzania historii transakcji
- składania wniosków i zawierania umów online, np. lokaty, ubezpieczenia lub pożyczki
- załatwiania spraw urzędowych przez bankowość elektroniczną.
Bez aktualnego numeru telefonu:
- nie skontaktujemy się z Tobą w ważnej sprawie, np. gdy zauważymy podejrzaną transakcję na Twoim koncie
- nie skorzystasz w pełni z aplikacji mobilnej i nie potwierdzisz transakcji kodem SMS
- nie skorzystasz z powiadomień SMS o zdarzeniach na Twoim koncie
Bez aktualnego adresu e-mail / korespondencyjnego:
- nie otrzymasz wyciągów elektronicznych – sprawdź, jak to zmienić
- nie wyślemy Ci wiadomości e-mail
- nie dostaniesz od nas listów na czas
- nie wyślemy Ci nowej karty płatniczej zanim wygaśnie ważność poprzedniej
Jak zmienić swoje dane?
W serwisie e-BankNet:
- Zaloguj się na swój profil
- Wybierz "Mój profil"
- Zaktualizuj dane takie jak:
- Adres korespondencyjny
- Adres email
- Dokument tożsamości
-
Potwierdź zmianę narzędziem autoryzacji
Dane możesz zmienić również:
- Z pomocą konsultanta - +48 324 282 000
- W naszym oddziale - znajdź najbliższy