Zalety BLIKA
- Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz w punktach usługowych
- Brak konieczności podawania danych – wystarczy wygenerować kod BLIK w aplikacji i zatwierdzić w niej transakcję
- Możliwość wygodnego wypłacania gotówki z bankomatów bez zabierania ze sobą karty płatniczej
- Możliwość dokonywania przelewów na telefon
- Samodzielne zarządzanie limitami transakcyjnymi w systemie eBankNet
- Szybka, samodzielna aktywacja BLIKa w systemie eBankNet
BLIK jest dostępny dla każdej osoby, która:
- ukończyła 13 lat,
- posiada w naszym Banku konto osobiste lub jest pełnomocnikiem ogólnym do tego rachunku,
- zainstaluje i aktywuje na swoim urządzeniu mobilnym bezpłatną aplikację MBS Bank.
Limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
Rodzaj transakcji | Limit domyślny | Limit maksymalny |
---|---|---|
Wypłata gotówki | 500 zł | 10 000 zł |
Płatności w sklepach | 500 zł | 10 000 zł |
Płatności w Internecie | 500 zł | 10 000 zł |
Przelewy z telefonu na telefon | 500 zł (maksymalna kwota pojedynczej transakcji to 500 zł) |
5 000 zł (maksymalna kwota pojedynczej transakcji to 500 zł) |
Jak aktywować BLIKA?
Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
- W bankowości elektronicznej eBankNet, z zakładki Mój profil, wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej MBS Bank
- Pobierz aplikację MBS Bank ze sklepu Google Play lub App Store.
- Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej MBS Bank, wprowadzając kod wygenerowany w eBankNet i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
- Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej MBS Bank oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
- Wybierz ikonkę BLIK
- Zacznij korzystać z BLIKA
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej MBS Bank
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?*
- Wybierz opcję wypłaty środków bez karty.
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
- Podaj kwotę transakcji.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej MBS Bank.
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej MBS Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji (o ile kwota transakcji tego wymaga).
- Odbierz gotówkę.
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
Jak bezpiecznie płacić BLIKIEM?
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w banku.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodów BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej MBS Bank.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego (aktualizuj system operacyjny i aplikację MBS Bank, stosuj oprogramowanie antywirusowe i zapory bezpieczeństwa, aktualizuj przeglądarki internetowe).
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją MBS Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
- Niezwłocznie zgłoś nam fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja MBS Bank.