Bank MBS jako ambasador projektu oraz Krajowy Związek Banków Spółdzielczych serdecznie zapraszają, na bezpłatne, trzecie z cyklu spotkań biznesowych, dedykowanych przedsiębiorcom pod nazwą „Pierwsza Liga Biznesu”.
W ramach tego wyjątkowego wydarzenia, możecie Państwo przyprowadzić swoich Klientów i Kontrahentów. Umożliwi to nie tylko rozszerzenie sieci profesjonalnych kontaktów, ale również stanowi szansę na stworzenie długotrwałej współpracy, opartej na wzajemnym zaufaniu i korzyściach.
Trzecie z cyklu spotkań odbędzie się 6 grudnia br. w Centrum Aktywności Społecznej w Mikołowie, Rynek 2, w sali „Dworcowej”, o godz. 13:00
Szkolenie poprowadzi DR ŁUKASZ KUROWSKI - adiunkt w Katedrze Systemu Finansowego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Wykładowca na podyplomowych studiach zarządzania bankiem spółdzielczym SGH. Posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze bankowym w obszarach związanych z nadzorem makroostrożnościowym oraz ryzykiem ESG. W 2022 r. został laureatem prestiżowego stypendium START przyznawanego przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej dla wybitnych młodych uczonych. W lutym 2023 r. odbył staż naukowy na Uniwersytecie Islandzkim z zakresu wpływu zmiany klimatu na sektor bankowy. Autor i współautor ponad 20 publikacji dotyczących stabilności finansowej, edukacji finansowej, polityki pieniężnej oraz ryzyka klimatycznego.
Zapraszamy Państwa wspólnego udział w szkoleniach w Centrum Aktywności Społecznej w Mikołowie.
Nie przegap tej wyjątkowej okazji !
Dołącz do nas i rozwijaj swój biznes w towarzystwie innych przedsiębiorców z regionu !
Program spotkania:
1. ESG – game changer. Zasygnalizowanie, że ESG to już nie to samo co CSR – ma wpływ na rzeczywiste decyzje i rzeczywisty przepływ środków. Obejmuje wszystkie obszary działalności gospodarczej.
2. Raportowanie niefinansowe – wyzwanie również dla małych przedsiębiorstw – pokazanie, że z biegiem czasy coraz mniejsze przedsiębiorstwa będą obejmowane raportowaniem.
3. Ślad węglowy – zakresy emisyjności oraz znaczenie dla działalności gospodarczej. Zakresy emisyjności (ślad węglowy) jako potencjalnie najważniejsza informacja do ujawnienia + rekomendacje inicjatyw w tym zakresie – wspomnienie o kalkulatorach liczenia emisyjności.
4. Współpraca z kontrahentami, dostawcami i bankami w zakresie ESG – skala oczekiwań – wskazanie, dlaczego niektórzy będą zwracali się o dane i jakich danych mogą potrzebować – wytłumaczenie z czego to wynika.
5. Komunikacja aspektów ESG – postawy klientów. Dodatkowo zasady właściwej komunikacji.