Osoby zainteresowane współpracą będą odpowiedzialne w szczególności za:
- weryfikację zgodności i spójności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych
- współpracę w zakresie monitorowania i kontroli prowadzonej działalności pod kątem zgodności z przepisami prawa, wytycznymi oraz rekomendacjami nadzorczymi oraz innymi wytycznymi zewnętrznymi z regulacjami wewnętrznymi Banku,
- współpracę z zewnętrznymi podmiotami, takimi jak radcy prawni i kancelarie prawne,
- identyfikację i ocenę ryzyka bankowego (głównie zgodności) wynikającego z wymogów prawa
Od osób zainteresowanych współpracą oczekujemy:
- wykształcenia wyższego, preferowane prawnicze (mile widziane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowym)
- znajomości przepisów prawa dot. sektora finansowego, w szczególności bankowego (mile widziana znajomość rekomendacji nadzorczych oraz wytycznych EBA)
- umiejętności tworzenia i aktualizacji regulacji wewnętrznych
- umiejętności analitycznych i sprawnego rozwiązywania problemów
- umiejętności szybkiego dostosowywania się do nowych wymagań
- zaangażowania, operatywności i silnej motywacji do działania
- gotowości do podnoszenia kwalifikacji zawodowych i podejmowania nowych wyzwań
- bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności organizacyjnych
- dobrej znajomości pakietu MS Office
Osobom, z którymi nawiążemy współpracę oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- stałe wynagrodzenie oraz system premiowy
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i zdobywania wiedzy
- obiektywne kryteria awansu zawodowego
Formularz aplikacji
Nie znalazłeś/-aś oferty dla siebie? I tak możesz przesłać do nas swoje CV. Skontaktujemy się z Tobą, gdy będziemy szukać pracownika o Twoim profilu.