Osoby zainteresowane współpracą będą odpowiedzialne w szczególności za:

  • weryfikację zgodności i spójności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych
  • współpracę w zakresie monitorowania i kontroli prowadzonej działalności pod kątem zgodności z przepisami prawa, wytycznymi oraz rekomendacjami nadzorczymi oraz innymi wytycznymi zewnętrznymi z regulacjami wewnętrznymi Banku,
  • współpracę z zewnętrznymi podmiotami, takimi jak radcy prawni i kancelarie prawne,
  • identyfikację i ocenę ryzyka bankowego (głównie zgodności) wynikającego z wymogów prawa

Od osób zainteresowanych współpracą oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego, preferowane prawnicze (mile widziane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowym)
  • znajomości przepisów prawa dot. sektora finansowego, w szczególności bankowego (mile widziana znajomość rekomendacji nadzorczych oraz wytycznych EBA)
  • umiejętności tworzenia i aktualizacji regulacji wewnętrznych
  • umiejętności analitycznych i sprawnego rozwiązywania problemów
  • umiejętności szybkiego dostosowywania się do nowych wymagań
  • zaangażowania, operatywności i silnej motywacji do działania
  • gotowości do podnoszenia kwalifikacji zawodowych i podejmowania nowych wyzwań
  • bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności organizacyjnych
  • dobrej znajomości pakietu MS Office

Osobom, z którymi nawiążemy współpracę oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stałe wynagrodzenie oraz system premiowy
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i zdobywania wiedzy
  • obiektywne kryteria awansu zawodowego

Formularz aplikacji

Nie znalazłeś/-aś oferty dla siebie? I tak możesz przesłać do nas swoje CV. Skontaktujemy się z Tobą, gdy będziemy szukać pracownika o Twoim profilu.

Wprowadź imię i nazwisko
Podaj poprawny adres email
Podaj swój numer telefonu
Pole Miasto jest wymagane
Dodaj załączniki
Pole Dodatkowe_informacje jest wymagane